On the runway

Lilla Lottie frågade mig häromdagen om jag ville vara med på deras
visning. Hon går frisörlinjen på Polhem. Precis som mina vänner
Malle, Gumpen och Jossie gjorde på vår tid.
Och då var jag med i deras visning och kalender.
Nu 4 år senare ska jag alltså upp på catwalken igen.
Tacka vet jag 12 cm heels så jag kommer upp i höjd med alla andra.
Tur att man har lärt sig gå i dom iaf. Övning ger färdighet!

Så är det någon som vill komma och stötta mig dessa kvällar så
hade det varit roligt. Mams? Paps? Lillan? Iza? Änglar?


Happy My is back!


Kommentarer
Postat av: mams

datum, tack! är jag bara ledig så kommer jag gärna! missade ju förra gången! kram mams

2009-11-13 @ 21:36:59
Postat av: Elin

Jag hade också velat gå!

2009-11-13 @ 21:46:29
Postat av: Nenne.!

Fan va skoj å gå som hårmodell :) Jaa vi skrev ju på FB å fråga om du ville med...=) men du svara ikke :P de ska bli jävligt skönt faktiskt, ett break i livet lixom! Puss!

Postat av: Paris

Skriv gärna när det är så kanske jag kan titta förbi :)

2009-11-14 @ 09:58:35
Postat av: tilda

hihi då ses vi då! :)<3

2009-11-15 @ 18:31:04
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback