Livrädd att fastna

"Jag vill inte tänka framåt - men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent, att säga som det är

Jag försöker träffa andra, men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig - på alla sätt."

Såhär en grå och trist lördgamorgon har jag på tok för mycket tankar
i huvudet som inte borde vara där. Fick en fråga igår som jag svarade
direkt på. Men nu i efterhand vet jag inte varför jag ens svarade så.
Kanske kände jag så just DÅ. Men NU känner jag en annan sak.
ohh herregud. Få mig på andra tankar.

Erika gillar min blogg för att jag skriver att jag dricker vin mitt i veckan.
Och väntar på ett inlägg där jag ska skriva att jag dricker vin.

Erika. Jag drack vin igår. Som du nog såg eftersom vi va på samma ställe.

Underbart att träffa gamla Veberödstjejerna. Saknar allihopa såå.


Kommentarer
Postat av: Erika

=) Hihi ja!

2009-11-07 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback