Ett par nya skor kan förändra hela livet.

Hur svårt kan det vara att INTE shoppa? Jag och Fina Vina har ju shoppingförbud.
Lik förbannat kommer jag hem med nya underkläder.
Jag frågade Finis om det va ok att köpa underkläder. Hennes svar blev - ja, men då ska det vara kris.
Och då får jag väll säga att det var kris nu då?

Men jag är faktiskt stolt över mig själv att jag inte ens köpte ett linne eller ett par skor.
Dom bara stod där och kallade på mig. Skorna. Så fina. Så mycket My.
Men jag hade styrkan att vända bort blicken och ignorera dom.
Okej, jag pillade lite på dom.
"ett par nya skor kan förändra hela livet"

Jag är stark!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var starkt av dig :) Det är så svårt att vända på klacken och gå. Visst man har ju fått lära sig men ändå? :)

Postat av: Vina

bra jobbat fisen ;)

2009-11-24 @ 11:42:37
Postat av: Nielsen

haha my du måste söka hjälp :P

2009-11-24 @ 12:35:46
Postat av: S

Varför har man inte en gillar knapp på bloggen?

Jag gillar det My!

2009-11-24 @ 13:13:20
URL: http://fuckingloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback