My rules

Lillan kommer att gästblogga här lite då och då.
Det tycker jag är roligt. Hoppas bara att hon kommer
skriva lite roligare saker också. Så det inte bara blir
depp. Jag fick henne att gråta av skratt igårkväll i alla fall.
Vi brukar gråta när vi får skrattanfall.
Sådär som bara vi kan. Åt ingenting.
Gotta love her.

Nu har jag nyss haft en diskussion med mitt kära ex.
Ett av dom i alla fall. Och den killen slutar aldrig förvåna mig.
När killar gör en sak är det okej. Men när en tjej gör likadant
är det helt plötsligt så fel och vi borde tänka ett steg längre.

Äsch.. Jag lever för stunden och jag mår bra av det.
Alla säger åt mig vad jag ska göra i olika sammanhang
Men helt ärligt people. Couldnt care less.
I´ll make my own rules to live by.

-

"Vet ni hur och när man får svininfluensan?
När man är ute och det är svinkallt.
Eller när ens skämt är svintråkiga."


Hahahaha detta gjorde min dag kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback