A new boy stuck on my shoe

"I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot."
- Marilyn Monroe

(kunde inte passa mer in på mig, eller?)

Vad gör man när man börjar falla tillbaka i sina gamla spår?
När man gör saker utan att riktigt tänka. Man bara gör.
Men man mår bra. Fastän det kanske inte är riktigt rätt.
Det känns rätt men kanske bara är så fel.
I guess time will tell. Time.

Ähh. Jag lever livet och det känns bra. Real good.
Alltid missnöjd med något.
Aldrig riktigt nöjd.

Jag har mina tjejer, mitt vin, skor, klänningar och boys boys boys.

well look at you
is that a new boy stuck on your shoe?
how is it so
you’ve always got a new bubble to blow


I’m gonna tell you how it’s gonna get done
I’m just a girl that's only chewing for fun
you spit it out when all the flavour has gone

wrap him round your finger like you’re playing with gum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback