Bulletproof

Jag sket i min runda idag och sprang lite längre istället.
nästan 5 km på pricken. Tidtagning idag också. 27 minuter.
Pappa tyckte de va godkänt för en halvmil.
Men jag blev faktiskt besviken på mig själv på den tiden.
Fick så in i helvetes ont i vader och benhinnor när jag va halvvägs.
Nä, jag får skylla mig själv som springer i dom skorna.

Nu ska jag bara precis slänga in lite i tvättmaskinen, duscha
och sen blir det sängen för min del. Öppning imorgon
och ska direkt in till Josse efter jobb och fixa håret.

Been there done that messed around
I'm having fun don't put me down
I'll never let you sweep me off my feet
I won't let you in again
This time baby, i´ll be bulletproof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback