I think i´m done.. ?

Det är så mycket jag vill just nu och jag är så jäkla kluven.
Flytta till Stockholm? Fly landet? Bartenderkurs? Plugga?
Australien? Norge? Thailand? USA?
Mycket som snurrar runt i mitt stackars huvud vill jag lova.
"sitter bara och väntar på att livet ska börja"
Jo, men grattis My. Ta tag i det istället för att sitta på ditt fetto ass
och vänta på att någon annan ska göra det åt dig.

På tal om något helt annat så tränade jag fotboll igår.
Vilket var jäkligt roligt för en gångs skull typ.
Har varit lite trött på fotbollen på senaste och då är det
så jäkla gött när man kommer till träning och alla ger allt.
Underbart tjejer!

Was it all just a waste of time
Well I don't wanna spend my whole life thinking bout it
Baby this is where I draw the line, I think I'm done

Walking by myself, I know
This lonely road's becoming my new home
But I don't stop - I just keep moving on, and on
Ain't no need to dry my eyes
I haven't cried in quite some time
Everyday I fight it.



Me, myself and I..




Kommentarer
Postat av: Nenne.!

Börja med en resa å flytta sen, annars blir de lätt att de inte blir någon resa! Ska du med oss ;) Puss

Postat av: Emma

Ta en bartenderkurs! Hade varit så himla kul.. mest för att jag själv är så sugen på det!

2009-10-29 @ 13:11:21
Postat av: Anonym

Flytta till Stockholm!!!

2009-10-29 @ 14:19:57
Postat av: pillan

jaa men ååååk! jag är också lite sugen på bartenderkurs. haha jag vill allt, förutom att börja plugga nu. åååh.

2009-10-29 @ 18:46:47
Postat av: Catija

Rikgit vacker!!!

2010-04-04 @ 17:01:39
URL: http://catijaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback