Sista matchen

Hemma efter matchen och det gick väll okej spelmässigt.
Trots förlust med 2-1. Så tycker jag vi står upp bra
när de kommer med i stort sett sitt a-lag tror jag.
Jag spelade mittback som vanligt dock med ny kompanjon där.
Pilan sköter sig utmärkt. Ja, resten av backlinjen med såklart!
Bra kämpat flickor!

Lillan gör vårt mål och jag tar säsongens sista gula. Ska va Rosénare till det?
Sorry Helen. Du håller inte måttet ;)

Jag vet inte riktigt vad jag gett mig in på imorgon.
Jag och Gumpen ska ut och springa min runda.
Nog för att de går bra att springa själv med iPoden i öronen.
Men den där Gumpen.. Träningsnarko nr 1. Hon kommer köra slut
på mig totalt. Men det är bara till o bita ihop.

Kommer nog vara lagom segt i benen dock.
Efter 8 km igår och 90 min idag.

Nä, sängen nu. Godnatt gullungar.

NEJ!! Nu kom jag på att jag glömde tacka domaren efter matchen!!
Fan så orutinerat av mig som kapten!!!
Skäms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback