Dreams

Don't get me wrong, I love these boys
It's no secret, Everybody knows,
Yeah we fucked. Bitch so what?
Play no games, say no names.

Mina drömmar nuförtiden är inte att leka med.
Jag vet att
Anneli (en tjej som skriver väldigt bra blogg)
är intresserad av det här med drömmar och vad dom betyder.
Men jag kan inte ens förklara mina drömmar. En salig röra.
Kan försöka summera min dröm inatt i alla fall.
Eller vad den innehåller. Jag flyger utan vingar, dyker, gamla vänner,
tar hand om ett barn, blir jagad av mitt ex, blir jagad av hundar.

En liten del av det jag kommer ihåg i alla fall. Vaknar upp helt svettig
och vet inte riktigt om jag ska våga somna om.

"Ena minuten står jag och skrattar, dansandes på bordet och lever livet
nästa minut ligger jag under bordet och gråter"


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

Ojdå.....är det allt i samma dröm eller olika nätter?? I alla fall hade jag varit dig hade jag sökt efter vad det betyder du kan faktiskt bli så mycket klokare av det, du kan ju börja o se om där är något i min fakta;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback