Kanonkväll

Denna helgen har bestått av 24 timmars jobb,
5 timmars sömn, någon vinare för mycket och en bakfylla
som är total idag.
Men gud vad skoj det va igår.

Kan inte va annat än bra när man festar med eliten.
Fullt ös.

Jag va nog full när jag cyklade till jobbet imorse.
Men det va det värt.

Nu SKA jag inte festa förrän Sthlm. Det sa jag förra söndagen också.
Och blir ni förvånade om jag säger likadant om en vecka?

Nu däremot ska denna kvinnan lägga sig i sängen
och krypa ner under täcket till en mysig film.
Lite tända ljus så är kvällen räddad.

Roligaste kommentaren igår va i bilen på väg hem.
Rasmus bror Linus åkte också med oss hem.
Helt plötsligt från ingenstanns:
"alltså, heter du My på riktigt eller?"
På sthlmska. haha
"nää, asså jag heter Lisa men kallas för My?"


Kommentarer
Postat av: Josefine

Men nästa lördag är det all in ;) My du kan inte missa det!

Postat av: Annellisaa

sv:jaa det var det, hoppas att du också hade kul:)

2009-10-11 @ 17:56:13
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback