Keep rocking

Fy tusan vad det va kallt igår när jag cyklade hem vid halv 12 tiden.
Och ännu kallare var det imorse vid 04.45 när jag cyklade till jobb.
Nu undrar ni säket var tusan jag varit halv 12 på kvällen
dagen innan jag ska börja kl 05.?
Muahah. Undra på. Undra på. Den enda om vet är Lillan och henne
kan ni aldrig muta! Hon är inte lika svag för vin som jag!

Pillan som kommenterade igår? Det är HP-Pillan va?:)
Annars blir jag förvirrad!! :)

Ang Thailand så ser det mörkt ut. Vad hände Moa?
Jag har shoppat/druckit upp biljettpengarna. Skjut mig!

Boys Boys Boys.
It´s no secret everybody knows.


Kommentarer
Postat av: pillan

ohyes! ingen blogg själv längre så kunde inte skriva nån adress så du hade sett att det var jag :). jag vill, jag vill! :) å du jag hejar på dig varje dag!

2009-10-13 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback