Mean Girls?

Jag har klankat ner på killar ganska mycket den senaste tiden.
Men tjejer är faktiskt inte mycket bättre.
Skillnaden mellan killar och tjejer är att killar är i alla fall ärliga
mot varandra. Medans tjejer går bakom ryggen på varandra.

Tjejer kan utan problem "sno" en kille från en annan tjej.
Och sedan gå med rak rygg och titta stolt i sin spegelbild.
Eller?

Men å andra sidan så har jag en annan sak jag vill skriva om.
Jag träffade min killkompis som även gjorde min tatuering.
Vi kikade på film efteråt och snackade massa skit en bra bit in på natten.
På morgonen när jag vaknar får jag ett sms av ett okänt nummer.
"Jag skulle uppskatta om du inte pratade med min kille"
Jag svarade "ursäkta? sen när är det förbjudet att prata med sina vänner?"
Då skriver den här personen tillbaka "Ja, sen han skriver sådana sms till dig mitt i natten"
(han skrev i princip bara "tack för ikväll, trevligt att träffa dig igen. Sov gott. Puss")
Där brast det för mig.."Det kan du ta med din man istället för med mig"

Vad är problemet med tjejer? Varför kunde inte hon ta det med sin kille istället
för att leta upp mitt nummer och ställa mig mot väggen.
Om nu hon tycker att han gjort fel - ta det med honom!!


Girls are just devils in the disguise of angels


Kommentarer
Postat av: M

Äntligen ett vettigt inlägg måste jag säga :P

2009-10-09 @ 16:50:20
Postat av: Fina

hahah, hur kunde jag veta att den här M skulle kommentera detta inlägget!

2009-10-09 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback