Motivation? Ja Tack!

Åhh jag tappar motivationen till allt. Jag behöver någon
som ger mig den där sparken i röven just nu.
Jag har så mycket jag måste göra idag. Men nä.
Jag sitter kvar här ett tag till.

Och jag har lite stress inför helgen också.
What to wear? What to drink?
Jag vill handla nya kläder. Men jag har shoppingförbud.
Och denna gången ska jag hålla det. Men jag tröttnar
på mina kläder så snabbt. Kan köpa en sak utan att
använda det på en månad typ. Bara hänger där med prislappen kvar.
Så alltså har jag ju kläder att ha på mig. Men är bara trött på dom.


Kommentarer
Postat av: mams

det där med shoppingförbud låter bra! och att handla kläder som bara "hänger" till sej - vem har du det efter måntro? farmor kanske.....

kram mams

2009-10-29 @ 15:06:39
Postat av: Annellisaa

ibland kan det vara roligt att bara rota igenom garderoben och hitta något du använde för sjukt längesen och ´bara kombinera ihop något sjukt snyggt:) använd fantasin det blir ju roligt då

Postat av: Nenne

haha jag har med shoppingförbud ;) så jag lider med dig! Men du hittar säkert något snyggt å ha på dig :)

2009-10-29 @ 18:08:54
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback