No regrets

Nu har jag nyss sett film med Lillan.
Riktigt skönt att bara få koppla av. För denna helgen har gått
i 190 känns det som. Ingen vila. Men fy satan vad roligt jag haft.
Det här med singellivet är kanske inte så dumt ändå.
Man kan göra precis vad fan man vill. Och det har jag gjort också.
Ingen söndagsångest.

Igår fick jag bevisat för mig återigen att killar är svin.
"killar tänker ju ändå bara med den där nere"
Nu är ju min fråga.. Kan dom tänka överhuvudtaget?

Exet på sjukhuset och visst kan man inte låta bli att vara orolig?
Men han mår bra nu i alla fall.

Fick ett sms innan där det stod något i stil med
"Gud vad du satte griller i huvudet på mig"
Hmm. Undra vad man nu gjort? haha

Tack flickor för en galen helg. Det gillar vi.
Nykterist fram till Stockholm? Tål att tänkas på.

Godnatt loved ones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback