Sometimes i wish i did act like a boy.

Första lediga dagen på en vecka och jag är död.
Jag har så mycket att göra innan jag ska åka imorgon.
Har nyss börjat packa och det ser inte ljust ut.
Återigen.. Varför är vi inte mer som killar?

Nä, vi ska ha med oss hela garderoben och lite till helst.
För jag kan ju omöjligt veta vad jag vill ha på mig imorgonkväll.
Eller lördgakväll, eller söndag på fotografering. Så därför. Därför
måste man ha valmöjligheter helt enkelt
Och träningskläderna ska med eftersom jag och Fina ska springa.

Jag får dock inte träna idag. Någon smart jävel har kommit på att
kroppen måste återhämta sig.
Skitsnack. Det tränar man bort.
Stressfrakturer hit och dit. Fuck it.
Fast. Jag har egentligen inte tid att ens springa slingfan.
Och jag har framförallt inte tid att sitta här och kräka av mig min stress.

Och inte nog med att jag har cpmycket att göra så ska jag möta upp pappa i Lund.
Och handla dom där jäkla löpardojorna med heldämpning och lite pronation.
Jag har lärt mig något!

Har Kelly Clarkson på högsta volym. Hon är grym. Pepp Pepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback