Varning!


Ja, man måste ha med sig 3 olika par heels.
Nu är jag helt färdigpackad och ska bara fixa mig själv
i väntan på Jimpa o Micke som ska köra mig till tåget.

Förresten så kommer jag lägga upp en bild nu. Som vissa kan tycka
är lite äcklig. Men jag måste visa. För jag fick panik igårkväll.

Jag blekte tänderna igårkväll men plötsligt känner jag att
det börjar göra ont som fan på tandköttet.
Kollar mig i spegeln och ser att det kommit gele utanför tandskenan.
torkar bort det och ser att tandköttet är helt vitt.
Jag fick panik och började gråta. Sköljde munnen svinlänge.
Kollade om det stod något på deras hemsida. Och det kunde
bli så om man har känsligt tandkött. Och att det skulle försvinna
efter 1-2 dagar. TOPPEN tänkte jag. Ska jag åka till Sthlm
och inte ens kunna le?
Men sån tur är så är det borta nu.

Så. var försiktiga om ni bleker tänderna hemma.

Nä. nu är det stängt för helgen på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha som det kan gå! :) Tur det försvann i alla fall. Ha en super helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback