Dags att göra smartare val

Nu är man människa igen efter lite bärpaj, flottig mat och chillicheese.
Ska slänga mig i sängen med Lillan och se en film. Lär somna som vanligt.

För övrigt så kan den här texten passa in på mig idag.

"Jag vakna med huvudvärk och sten i mitt bröst
För det som kändes jobbigt känns nu dubbelt så svårt

Vill här ifrån, och försvinner
ut i en bakfylla blandad med ångest
jag säger samma sak för 6002:e gången
Jag ska aldrig mer göra så jag känner såhär


men jag lär ju mig aldrig av mina misstag
min hjärna den står där brevid när det händer
alla ledtrådar säger: förändra dig nu
patetisk och ynklig, fy fan vilken dag
Jag duschar men samvetet, det sitter kvar
men det som inte dödar mig blir jag ju starkare av
denna korta tid som vi har här på denna planeten
kan man inte gå runt och skapa sina egna helveten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback