I´m moving on up

Jag har pratat en del med lite killkompisar och dom erkänner.
Dom erkänner att killar är svin. Inte alla. Men dom flesta.
Dom säger att killar går vidare så. Att ta första bästa på kö.
Ligga runt. Dom kanske mår bra för stunden. Men sen mår dom lika dåligt igen.

Känns skönt att förstå lite hur killar tänker.
Men visst, vill killar komma över en tjej genom att ta första bästa som finns till hands
så är det väll okej antar jag. För det är killen som förlorar på det i längden.
Och jag hoppas att ni mår så dåligt av det.

Nej, jag är ingen hemsk människa. Its only the truth.

Moving on up!!!

 


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

helt rätt men ingen har väl sagt att dom små liven är så hemskt smarta:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback