Idiot nr 2

När man är sjuk så är man sjuk.
Då tycker jag att det är min chefs ansvar att sätta in någon
att jobba i mitt ställe. DET tycker inte min chef.
Han sa till mig "det där får du lösa själv".
Och jag frågade "vad händer om jag inte kan lösa det då?"
"då ringer vi hem Elin från Göteborg helt enkelt"
När vi la på så forsade mina tårar.

Förstår ni nu varför jag inte trivs?
Sån tur är så har man vissa underbara kollegor som ställer upp.

Nu ska jag trösta mig med tjejkväll hos mamma.
Jag, mams och storasyster ska se på Dirty Dancing.

Ge mig måndag så jag och Moa kan planera Thailand.


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

vad jobbar du med?

Postat av: Marie

Är man sjuk är man sjuk, Jonas får fixa vikarie, han får väl för helvete jobba själv då! Så är det när man är företagare...



Hördu Mysan, du är vacker, begåvad, smart,omtänksam, kompetent, en härlig tjej som är uppskattad överallt! En vacker dag träffar du någon som förtjänar din kärlek...man måste kyssa många grodor innan man träffar sin prins...Gråt, skrik, vråla och kräk ut allt du har inombords, res dig sedan och gå med huvudet högt vidare i världen...



Du är precis samma goa tjej som du alltid varit...att en annan människa ändrar sina tankar, och känslor kan man inte styra över och det är inte ditt fel. Du är värd lika mycket nu som när ni träffades...



Sörj en tid, det är nyttigt, men blir inget offer!



Thailand är fantastiskt, du kommer INTE ångra dig om du åker!

Många kramar

Marie



2009-09-19 @ 01:16:36
URL: http://www.vixax.com
Postat av: Frida

Jonas är en IDIOT! Sämre chef går bara inte att hitta!

2009-09-21 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback