Kommer nog bli en bra höst trots allt.

Så. Nu har jag jobbat ca 20 timmar på två dagar.
kyss mig långt upp i arslet vad jag e trött nu.

En rolig sak idag va dock när Tina ringde mig på jobb.
"du, ska vi gå o se Parlamentet när du kommer upp?"
Självklart ska vi det!! Ser fram emot denna helgen mer än något annat!
Förlåt Paris - Din kräftis nästa helg också.
Och Natti och Ida - Er fest också!

Fast där i slutet av Oktober känns allt lite mer tråkigt så ska bli skönt att komma bort.
Sen kör vi tjejer Stockholm och Brolle i November lagom till min B-day.
UNDERBAR HÖST och Fy satan vad jag tycker om mina flickor!

Nu ska jag krypa ner och drömma om min drömkille.. höhö.
I bet you think this one is about you.
Dont you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback