Make peace with your past..

jobbat 7-11 och sen direkt iväg på match.
Vinst med 1-0 och ett inhopp på 20 min. Inte dåligt såhär en söndag.
Gött med vinst iaf! Och ett gult kort. Icke att glömma!

Nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen.
Mitt stackars lår gör så ont så ont.
Varför lyssnar man aldrig på far sin?

borde få något i magen idag. En halv pizza på hela dagen igår.
idag har det blivit en banan, redbull, vatten och drickyoggi.
på tok för lite för att ha jobbat och spelat match.
Om jag inte skärper mig snart har jag en mamma som kör mig till psyket.

Lite sömn hade inte varit fel heller.. blev nog bara 2-3 timmar inatt.
och att man vaknar 05.25 av ett sms av lillan. Klockan skulle ringa 06.10.
Tror ni jag kunde somna om? Givetvis inte.

Jag har en underbar kollerga som ställer upp o ska ta några timmar av mig
varje vecka så jag slipper skitstället. Funderar starkt på att sätta upp mig
som timvikarie på dagis.

Från det ena till det andra hela tiden. Hoppas ni hänger med i mina tankar!
Ha en skön söndagkväll!

---

"Make peace with your past
so it wont mess up the present"

Carolina Gynning


Kommentarer
Postat av: mams

tänker inte köra dej till psyket, men kanske tvångsmata dej! du vet vad vi säger (pappa o jag): om du inte äter så tränar du inte!!!!! det gäller även vuxna!!!!! kram min lilla my!

2009-09-20 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback