Tack för kvällen Paris!

Nu har jag varit ute och gått i 1 timme. Skönt faktiskt.
Försökt reda ut lite saker i min stackars hjärna.
Men lyckades inte så bra den här gången heller.

Vill tacka Paris för en toppen kräftis! Du lyckas alltid!
Och tack tjejer för att ni är dom bästa. Alla lägen!
Vi hamnade på Etagé sen. Och vad hände där?
Jag hade faktiskt sjukt roligt. Många kära återseende!
Moa och Teddan till exempel. Roligt.

Sen att folk är störda i huvudet (in a good way) är en annan femma.
Helt plötsligt står man inklämd mellan två killkompisar. Tjoho.

Nä, nu ska jag slänga mig i sängen och sova nån timme till.
Möte ikväll. Spännande.

Sen ska jag hålla mig vaken för att se VMA inatt.


Kommentarer
Postat av: Moa

Grymt kul att se dig också, och alla dom andra töserna! Får parta snart.. Puss

2009-09-13 @ 18:10:11
Postat av: Erika

Hur gick mötet?

Tack för en fin kräftis :)

2009-09-14 @ 12:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback