The story about the chilli.

Träningen gick bra. Utan engelsmannen. Trist.
Men.. Tränaren hade tydligen bara sagt "eventuellet kan vi ha den"
Och det är i mina öron att VI SKA haha.
Skönt att träna fotboll faktiskt.

När jag kom hem så ställde jag mig och wokade vattenkastanjer.
Jag är såld på dom så smaklösa vattniga sakerna.
En burk om dagen så mår magen bra. haha

När jag stod där och wokade så såg jag en chillibit.
(pappa hade nyss kliat sig i ögonen utan att ha tvättat händerna
när han hackade. Haha märks att vi är släkt)
Jag tänker.. "hmm, kan den va så stark egentligen? Så liten, röd o söt."
Jag sätter den mot tungan och tänkte. "ähh de här va väll inte så farligt"
Men jag ångrar mig snabbt när jag nästan fick andnöd så starkt det blev.
Hela munnen brann. Jag tänkte bara "mjöööölk" (för det har jag hört är bra)
Blev bara värre så jag tog Ramlösa. GODMIDDAG MY!

Jag kan skylla på att jag varit vaken sen 04.20 och inte tänker riktigt klart.
Eller kan jag det? haha

Med denna lilla historia sagd så säger jag godnatt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback