Torr Es

Fy vad jobbigt att se Jäger bli begravd..
Men han har det bra nu. Men känns så tomt här hemma utan kalven.


Jag är död efter en ganska så tråkig träning om jag får säga mitt.
Varit uppe sen imorse.. Inte sovit efter jobb.
Liverpool på TVn och fyfan va dåliga dom är.
Får nog börja hålla på ett annat lag. Kanske följa trenden och helt plötsligt
bli som alla andra och hålla på Barca? Bra fotboll såklart.
Men bara för att Zlatan spelar där så ska man väll inte heja på dom?

Nä kanske ska gå emot en oskriven regel och hålla på Chelsea?

haha NÄ jag bryr mig inte skitmycket. Mest kul o kolla fotboll ibland bara.
Torres är ju ändå het.. Så där e ju lite ögongodis iaf.

Nu nä yrar jag mest. Eller ja. Torres är het i alla fall.

Godnatt kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback