...

Hur vet man när någon är "den rätta"?
Och hur vet man om man redan har mött den?
Jag tror jag vet. Men återigen..
Hur kan något som känns så rätt för en person
känns så fel för en annan?


Man går och hoppas på att ett mirakel ska ske.
Kanske ska man inte bara sitta och vänta.
Kanske ska man skapa sina egna mirakel
och inte sitta på sitt feta arsle och vänta på något omöjligt.

För det är just så allt känns nu. Omöjligt.
Hur kommer en tjej över en kille som honom?

NU blir jag förbannad och jag hoppas det den personen läser detta.
Att man inte ens kan få ett ärligt svar. Jag blir förbannad.
Träffar man någon ny så är det väll inget man ska undvika att svara på?
För min skull i allfall.. för min skull.

"tänk på dig själv, My"
FAN att man aldrig kan göra det.


Kommentarer
Postat av: Natti

Myssel tycker verkligen du ska börja tänka mer på dig själv.Du är en helt underbar&go tös som förtjänar någon som gör allt för dig.<3

2009-09-14 @ 14:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback