You give love a bad name

Kärleken är en annorlunda lek, ett spel vi kan spela för dom som tror på den.
Finns det en med lite solidaritet går dagen att leva & natten att sova.
Dom kan få smila, gärna för mej. Sätter mitt allt, mitt bästa för dej.

Jaha. jag skulle gå upp klockan 9 o springa. Inte lätt när man vaknar vid 11.
Så det där med slingan får faktiskt vänta till imorgon.
Får köra mina situps och grejer ikväll istället.

Nu är det cirkus 1 timme tills jag ska tatuera mig.
Jag blir galen. Hur kan jag ha bestämt mig för detta?
Det är något jag velat göra en längre tid. Men har bara skjutit det framför mig
hela tiden. Och nu när jag väl SKA göra det så freakar jag ut.
Ja, men det är väll jag i ett nötskal.
(Typ som om att man får plats i ett nötskal, Natti?) haha

Mamma frågade mig vem jag skulle hålla i handen för att klara det.
Men jag sa att detta är något jag måste klara av själv.
Är ju väldigt nålrädd av mig. Börjar gråta när jag ser en spruta typ.
Men detta är något som jag känner att jag måste göra by myself.

Ensam är stark?


Kommentarer
Postat av: Natti

haha men man får faktist inte plats i ett nötskal inte jag iallafall;) Det komemr gå skit bra:D

2009-09-03 @ 16:48:46
Postat av: Annellisaa

blev de fint?

Postat av: Anonym

Hur ser den ut? Bild tack /Erika

2009-09-03 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback