Fucking OS

Nu är jag så jävla trött på allt vad OS är och vad det innebär.
Jag vill ha tillbaka min sömn, min J, och slippa höra
"skynda dig nu, kolla nu här, du måste se detta"
"såg du hennes vurpa?"
BLA BLA BLA BLA!

J sitter alltså upp hela freaking natten för att se något så totalt ointressant
som curling, snowboard, konståkning - what ever goes.
Det är väll lugnt för hans del då han inte ska upp och jobba som en annan.
Nä. Hur jävla länge håller Os på egentligen? Kunde dom inte tryckt ihop
allt på typ 2 dagar istället?


Kommentarer
Postat av: sofi

Haha vet vad du menar, det var juh hockey kl tre i natt, ingen höjdare =P

Det var Daniel juh tvungen att se, efter curlingen så klart.. Jag hade juh lyckats sova några timmar på soffan när jag kom hem från jobb, så vara pigg och tvungen att se på os är inte kul.. =(



Hoppas som du att det är över snart =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback