lördagkvällen!

Igår va det ju partaj med flickorna!
Vi startade hem hos Plutten med lite ostbricka och vin.
mer vin än ost som vanligt. Så det ska vara.
Jag började även gråta ett tag. När vi kommer in på saker
som handlar om övernaturliga saker får jag rysningar
och ögonen börjar tåras. Det är hemskt.

Men det gick över. Efter några (många) glas vin så begav vi oss
till Malmö. Och som vanligt hamnade vi på Slitage.
Tycker det stället är lite uttjatat och hade gärna gått någon annanstanns.
Men hey, vi bestämde oss för att göra det bästa av saken och begav
oss mot dansgolvet. Där spenderade vi större delen av tiden.
Jag köpte endast en drink därinne. Och den bjöd jag till slut bort.
Dukitg My som hade hela 220 kr med sig hem sen!
Taxi hem med Pungen, Emma, Malle. hemma runt 4 tiden tror jag?

Tack alla änglar för kvällen. Ni är underbara!
Bilderna kommer in längre fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback