Slaskskitsväder.

Jag borde ge mig ut och springa en runda. Men det är inte
jättelockande i detta slasket. Men jag Borde. Kanske invänta J
och dra med mig honom också? Jag behöver en liten kick in the butt.
Visst, det är träning imorgon så jag hade ju kunnt vänta.
Men jag behöver pallra mig ut lite mer än de träningar vi har med laget.
Önskar att jag vore lika flitig som
Hille! Hur fan gör du för att hinna med allt?

Jag ska även jobba 15-24 imorgon och 14-22 på söndag - på min lediga helg!
Jag är nog världens snällaste kollega? Bara för att Rasmus har skadat sig
när han åkt "pulka" som jag kallar det. (Skeleton) Eller något. Klantigt!

Nä. Nu hoppas jag fanemig i träningskläderna och ger mig ut.
Blir nog inga 5 km idag dock. Men ut ska jag!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Är ju dock bara nu de två sista veckorna jag varit mer aktiv...;) Sen har jag inget annat liv än jobb och träning för tillfället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback