sleepless in Vetebröd

Nu kom jag och tänka på att jag hellre umgås med barnen
än med dom vuxna på kalas osv. Det ger mig mer
att kräla på golvet och busa med barnen än att sitta och dricka
kaffe och diskutera nyheter och annat som sägs vara bra att veta.

Så därför brukar jag alltid hamna vid "barn-bordet" på kalas.
Där kan jag sitta och dricka saft med gulliga barn och prata om
tecknade serier, skratta åt fjantiga saker mm mm.

Hur jag nu kom o tänka på det såhär mitt inatten är kanske en annan femma?
Jag är riktigt trött och borde egentligen sova. Men icke. Klarvaken och
har för mycket onödiga tankar (tydligen) i hjärnan.
Jag låg och kollade på CSI men jag är lite bölig idag så det gick inte för sig
när det va barn inblandade. Usch och fy!
Lite scrubs på detta så kanske man somnar?
Eller så är det bara fjärilar i magen som spökar. Tror mer bestämt på det.
Imorgon blir det färgning av hår hos bästa Josse. Sen invänta J!!!
Tjatigt? Liite kanske. höhö.


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

hihi jag är nog tvärtom, vet inte vad jag ska säga till ungarna så jag tyr mig till dom vuxna:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback