Träning? Soffan är mer lockande idag!

Efter 9 timmars jobb va jag ganska trött.
Tur jag hade följe med J hem annars hade jag nog somnat på vägen.
Jag slocknade ganska snabbt sen. Trots att Lillan och J kollade på Glee
på högsta volym! Måttligt sur va jag när jag vaknade.
Vaknade visst på lite fel sida och är inte alls sugen på att träna.
Och känner mest för att bara krypa ner under filten igen!

Men icke! Då är det bara till att packa den satans träningsväskan.
Vattengympa på schemat idag och jag kunde helt ärligt inte va mindre
peppad på det. Blir kanske bättre när man väl kommer dit? I hope so.


Kan det inte vara såhär grönt, skönt och fint snart?

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

tycker jag osså. sommar!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback