Einstein kunde inte mina bus

Mycket riktigt blev jag uttråkad. Men inte bara jag.
Syrran också. Så vi satte igång att städa tvättstugan.

Till pappas stora glädje rotade vi även fram våran mangel
och manglade lakan och påslakan! Duktiga döttrar va?
Fast skotta uppfarten fick han bannemig göra själv.

Och vart är min man när jag behöver en varm famn att krypa upp i?
Grr. Snart är han hemma i alla fall.
Och förhoppningsvis får jag ett samtal av honom snart!
J trodde han skulle komma hem till vår. Det kan han ju fetglömma.
Har jag lidit av det ska fanemig han också göra det!
Inte mer än rätt när han haft varmt o skönt i 14 dagar nu!
Right?

"Jag var aldrig nån av skolans ljus. Men Einstein kunde inte mina bus.
Jag visste mer om musik än om engelsk skolgrammatik."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback