Vacker utan spackel!

Jag är en sån person som gillar att göra mig fin osv.
Men nu har jag inte sminkat mig på flera dagar.
Jag va på väg att ta mascara innan jobb imorse.
Men jag tänkte. "ähh, jag pallar inte".
Jag orkar inte stå där framför spegeln och sminka mig varje dag.
Visst, jag jobbar i butik och ska sälja varor. Men hey, jag kan sälja utan spackel!
Min chef sa till mig en gång, på skämt hoppas jag, att han bara anställde
snygg personal för att vi bara skulle stå i kassan och se trevliga ut.

Ett tag va jag väldigt brydd om vad folk tyckte om hur jag såg ut.
Men nu bryr jag mig faktiskt inte så mycket.
Det är mer att jag tycker jag ser bättre ut med lite mascara på.
Jag mår bättre. Och det är väll det som spelar någon roll i slutändan.
Me, myself and I.. ? Right?

Ikväll har jag varit iväg och fixat lite saker.
Förresten så hade J kastat ut mig om han va hemma nu.
Det kommer dansbandsmusik ur hans högtalare!!!
Han är en riktigt rocker och hatar allt vad dansband är.
Muahaha.


Kommentarer
Postat av: mams

du är fin utan smink oxå!!!!! men jag håller med att lite svart på fransarna är fint!

2010-02-03 @ 20:26:10
Postat av: thias a!

Du vet om att människan föddes utan smink..



Sen så blir du ingen bättre person med smink för den delen heller. Du är den du är, en individ utan smink :)

2010-02-03 @ 23:18:00
Postat av: thias a!

En sak till.



Kan människor inte acceptera dig för den du är så kan dem dra någonstans. För att man skall INTE dömma människan efter utsidan, utan efter deras hjärta!

2010-02-03 @ 23:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback