Fotbollshelg!

Cupen igår gick inge vidare bra. En oavgjord och två förluster.
Trots bra spel nu när man fått sova på saken.
Igår efter alltihopa va jag så förbannad så jag grät.
Mest förbannad på mig själv för att jag vet att jag kan mer.
Prestationsångest? Nädå!
Men jag erkänner - jag va inte riktigt peppad heller.
Tilda va solstrålen igår som alltid har humöret på topp. Härligt!

Jag ska även iväg och spela idag. Vad gör man inte för laget?
Fast vad är roligast? Jobba eller spela fotboll?
Så det är bara till o ta nya tag idag. Blir tuffa möten.

Men först lite jobb fram till 12 iaf. Sen blir jag hämtad av Tilda!

Jag slocknade innan 20.00 igår. Stabilt My!
Roligt sällskap för J? Han tycker i alla fall att jag är söt när jag sover!
Så lite nöjd är han kanske? haha


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

man kan ju inte vinna alltid, blir säkert bra. va spelar du`?

Postat av: tilda

haha känner igen det där med att somna tidigt.. det värsta är när man börjar dregla, haha usch! haha var på bra humör tills efter sista matchen, rackarns. nya tag idag helt enkelt och vi ska till a-slutspel så det ryker om det!

2010-01-10 @ 10:25:42
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback