Torparrock!

Visst är det jobbigt att behöva erkänna att ens partner faktiskt har
haft rätt hela tiden? Fastän man envisats med att det verkligen inte är så.
I detta fallet gäller det min garderob. J tyckte att det va på tiden att jag
rensade ut min garderob. Jag envisades med
"Ähh, där är gott om plats så varför skulle jag?"

Men nu när jag ska ägna några timmar åt just att städa mina rum
så inser jag att han nog faktiskt har rätt. Och ordning kan man ju fråga
om jag ens vet vad det är? När man provat ett klädesplagg kan man
ju lika bra hänga tillbaka det på galgen snyggt och prydligt.
Men varför göra det när man bara kan slänga det på golvet? höhö

Aja. Första maskinen tvätt ligger i nu. Så jag får passa på att börja rensa.
Så det blir på med lite Sven Ingvars och sen ska det nog gå bra!
Ja, enbart för att retas med J.


Kommentarer
Postat av: mams

du har lite "gammalt" som ligger här o dräller oxå! du skulle ju komma o titta på det............... men jag kan kanske stoppa det i en säck direkt?????

kram mams

2010-01-14 @ 15:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback