Shoppingförbud? What?

Jag och mina shoppingförbud går inte så bra.
Fast nu behövde jag ju verkligen nya jeans, smink och lite krämer.
Men det jag mest av allt behövde/behöver är vinet.

Speciellt nu när min kära pojkvän ska åka bort IGEN!
Vilket jäkla sätt va? Dock är det bara fram till på torsdag
denna gång. But still! Nu är det så att han ska till Sälen.
Så denna gången är jag inte ett dugg avundsjuk på honom.
Han kan gott åka upp till vintern igen och frysa lite.

Idag när vi va ine på Inter Sport så är det någon som helt plötsligt hoppar på mig bakifrån.
Inte vem som helst som gör så kanske? Nä. Just det. Min korkade kusin Andreas.
Stupid som han är så frågar han "vad gör du här?"
Det är nog den dummaste frågan man kan få på ett sånt obvious ställe.
bara "nä, jag skulle bara ta en öl?"
Pucko-kusin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback