Swoosch!

Undra hur många gånger jag kommer bli idiotförklarad under mitt liv?
Igår under Champions matchen så slänger J ur sig
"Fy fan vad fult o ha lila skor med rosa Swoosch"
Och jag börjar såklart asgarva och tycker det är svinroligt.
J kollar på mig som om jag är någon sorts retard eller liknande.
Jag frågar såklart "Vadå Swoosch?"

Där fick jag mig en lektion i Puma, Nike och Adidas.
Så nu vet jag hur deras namn, märken osv kom till.
Swoosch är alltså Nikes logga!
Så slipper ni bli idiotförklarade som jag!

Dock är detta väldigt onödigt vetande om man frågar mig.

Jobbdag 2 av 8 är snart avklarad. Direkt iväg på träning efter jobbet.
Hem, sova, sen ringer fanemig klockan 04.20 igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback