Till Lillan

Kära Ella Bella.

Idag har jag jobbat - som du redan vet
Nu ska jag prata med dig i telefon - som du redan vet.
Du kommer gråta och jag kommer trösta - som du redan vet
Sen kommer vi att prata på msn - som du redan vet.
Sen kommer vi smsa - som du redan vet.
Jag är förkyld som ett as - som du lär få reda på när vi pratar i telefon.
Jag äter glass - kommer jag nog inte att berätta för dig i telefonen.

Jag saknar dig - som du redan vet.
Jag ska gå hem till Jocke sen, vi ska äta makaroner och köttbullar - intressant?
Jag har beställt kläder på H&M, en typisk Elin-kofta. - Som du nu också vet.

Sånnahär inlägg kommer det bli till dig, Lillan.
min vardag ser ungefär ut som den gjorde innan du åkte också.
Kanske lite mer jobb och mindre träning - SUCKS!

(Elin ville att jag skulle börja skriva blogg -
för att hon ville veta hur min vardag såg ut?
Som om hon iinte visste det redan innan?
Och jag pratar med henne 15 ggr om dagen ibland.)

Men, här kom det i alla fall. Mest på skoj. But hey.
I Love You Sis!











Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gillar det! Love you <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback