Fake ass bitches.

Att våga öppna sig och verkligen dela allt med en person. Det kommer vara min största rädsla. Jag ahr gjort det så många gånger och alltid slutat här. Såhär. Såhär knäckt, blottad, lurad. Jag skulle vilja kalla detta för falsk marknadsföring. Up my ass vad falskt. Och jag har varit Kunden som blivit grundlurad. Exakt så känns det. Släng in lite panikångest attacker på det, och varför inte lite illamående. Allt på samma gång. Kom bara kom säger jag bara. Som om inte mitt privatliv var nog. Så är det där satans helvetes jävla jobbet också en PAIN. Man måste älska min chef, lägga över ALLT ansvar på mig och en annan kollega nu under sommaren (När hon har semester ska jag HA allt ansvar och vice versa).. för han "tjänar inget på att pendla ner från Arild" fuck honom helt ärligt. och fuck alla andra fake ass idioter som låtsas bry sig om mig nu. Var fan va ni när jag va lycklig och delade min lycka? Fr¨åga mig inte hur jag mår. Säg inte åt mig hur jag SKA känna. När jag känner som jag gör. Det kan ingen ändra på. Hur många gånger ni än säger åt mig "Men så ska du inte känna My" så kommer jag nog aldrig bara sluta känna som JAG gör, för att jag BORDE känns något annat? Hör ni hur fucked up det låter? Vem är ni att säga till mig hur JAG ska känna. De flesta vill säkert bara mig väl och "bryr" sig otroligt mycket om mig... men de andra idioterna kan dra.

Sådärja. Nu har jag väll kräkt av mig för någon timme. Just nu är jag så arg så jag skulle behöva slänga lite saker i en vägg. Affärsidé kanske?

Kommentarer
Postat av: Maria

Det bara en själv som vet hur det kan och kommer att kännas, klart folk bryr sig som säger si och så och att allt kommer ordna sig! Fast det hjälper inte förän den dagen du själv inser hur mkt värd du är och hur bra man klarar sig på egen hand! Man måste få bryta ihop, få panikångest och stänga in sig. Sen när man själv är redo och själv inser att det finns något annat i livet med så går det uppför en att alla andra hade rätt. Men just då var man för ledsen att lyssna! Bryt ihop och kom tillbaka! Jag klarade det, du kommer med klara det!

2012-06-09 @ 20:03:49
Postat av: Annellisaa

andas flicka lilla:(

hoppas du känner bättre nu:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback