Säker på min sak.

Om ca 1 månad så vet jag ifall jag kommer in på skolorna jag sökt.
Om ca 1 månad så vet jag antagligen vad jag kommer göra i 3,5 år framöver.
Om ca 1 månad så vet jag ifall jag för en gångs skull ska pröva mina vingar.
Om ca 1 månad kan jag vara den lyckligaste tjejen i världen.
 
Jag är redan så himla lycklig och tacksam över alla fina människor jag har
runt omkring mig i mitt liv. Alla människor jag fått/får lära känna.
Är det något jag lärt mig i livet så är det att aldrig ta något för givet.
 
Tänker mycket på vad som är "rätt och fel". Vem är det som bestämmer det?
Jag har kommit fram till att det bara är Jag som kan veta vad som är rätt eller fel, för just Mig.
Och när man gör "fel" enligt någon annan så kanske det är rätt för just Mig.
Den enas Fel kan vara den andras Rätt?
 
Nu snurrar det i mitt huvud. På ett bra sätt. För jag är säker på min sak.
 
Kärlek till folket.
 

Kommentarer
Postat av: mams

du är så klok min My!!!!! följ ditt hjärta så ska du se att det blir bra! jag håller alla tummar o tår för att det ska bli som du vill!!!! älskar dej! kram mams

2012-11-17 @ 04:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback