it dont make any sense to me

Vet inte riktigt varför - men idag är e sån dag när det inte är långt till tårarna.
Snart är det 5 november.. då är det 1 år och 5 månader sen min älskade kusin gick bort.
Tänker jättemycket på honom. Ibland kan jag till och med få för mig att jag kan höra hans skratt.
Det är läskigt..

Nu när jag tänker på det.. så blir jag arg igen.
det kan inte vara "ödet".
vad hade han gjort för att förtjäna att mista sitt liv?
it dont make any sense to me.
förstår det inte helt enkelt.. jävla skitvärld vi lever om det ska vara så.

Robert Flodström Sköld <3

nä, tänk på något annat..
blööh. nu ska jag ta tag i tvätten..
har skullat göra det hela dan.. men ack nej.

Hittar alltid undanflykter till att inte göra det.
"åhh, jag måste handla"
"måste låna något linne av syrran til ikväll"
"oj, just det ja, skorna"
"jag sätter mig vid datorn, men bara 5 minuter"


Och en grej till, varför är det roligare att städa hos någon annan?
typ som att jag diskar mer än gärna till Henke.. men min egen disk orkar jag inte ens kolla på.
(nu är där faktiskt ingen disk denna gången)
Är det kärlek tro? ;)
Yes indeeeeeed.

Take care allihopa
Nu ska jag fixa och dona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback