söndag kväll.

Jobbade inatt.
och det va rätt så mycket o göra.
eller så va jag bara slö.
Flingan och Benga kom o va roliga.
eller Benga va nykter, men rolig ändå.
Flingan trodde jag tänkte på massa konstiga saker. Go han =)
Annelie o co va också o hälsade på.
goda vänner man har =)

vaknade kl 15 idag.. sjukt skönt o sova så länge. =)
Har inte lyft ett finger idag.. skööönt.

och laga mat ska jag inte heller.
för vi ska ut och äta.

Nästa helg ska jag fan festa!!
(säger jag nu) haha hinner väl ändra mig femton gånger om =)

En sak..
att jag kan bli så sjukt glad bara av att se någon av änglarna.
det är sjukt. Tina körde förbi mig innan.
och jag sken upp som en sol!
thanks angels!

Puss kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback