04:54

04:54 - "hjärtat, du kommer aldrig tro dina ögon - det är helt vitt ute.
jag pallrade mig upp ur sängen för att checka..
och jovisst.. visst var det vitt.
jävla skit tänkte jag då..
vill inte ha skitet här.

gick o la mig igen - men kunde dock inte somna.. och nu sitter jag här.
kollar på Stomp the yard.
 

tänk om man kunde dansa så.

nej nu börjar ögonen bli sömniga..
men åhh nu är himlen helt blå och solen är på väg upp.
hade varit perfekt med en liten morgonpromenad.

men nej, den får vänta.

talk to ya'll later.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Så tråkigt med snö :/

Postat av: emelie

här är det också vitt. det är det iofs hela vintrarna så :/

2008-03-04 @ 07:16:21
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: karin

vad hemskt vad du är uppe tidigt på morron går är det för du skulle iväg till jobbet eller?????????

2008-03-05 @ 05:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback