Det kan bara hända i Veberöd

jaha, kanske dags att uppdatera efter den mytomspunna och eftertraktade Dansgalan?:)
I fredes käkades det först god mat hemma hos Pappa och Marie.
trevligt sällskap bra musik och god mat =)
efter ett tag kände jag att det fick räcka och jag cyklade bort till Emelie.
det var ju riktigt svårt att cykla med en ölburk i ena handen och en flaska Zour i andra.
men det gick. =) trevligt att träffa allihopa där =)
sen va jag tvungen att cykla hem igen o lämna cykel.
sen begav vi oss till Dansgalan. kissepaus på vägen för min, Lina, Annelie och Lillans del.
dock inte skitlångt att gå haha.

kom in och sen va det dans och dricka natten lång.
va väll hemma vid 3 tiden..

Lördagen va jag så jäkla sliten.
mötte upp delar av laget nere på Romele vid halv 6.
vi skulle ju servera nere på Galan som vanligt.
Lyssnade på Hasse Andersson - han e KUNG.
Sen begav vi oss tillbaka till Romele för att förfesta med herrarna.
alltid lika galet där. haha. Linkan och Ahldin cyklar halvnakna runt planen.
naken-springtävling.
Det kan bara hända i Veberöd !!

sen ner på galan igen och dansa kasedans =)
tur man har sin man. <3 världens bästa.

Det har även ryktats om sjuka efterfester hos Päris.
och att man lyckats missa bägge? haha.

För foton hänvisar jag till
 http://emmaaa_.pixbox.se/

Ikväll är det träning som gäller.
ryktas konditionsträning efter torsdagens match.
usch och pii.

So long.

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt rolig helg har det varit :) Det kommer nog fler efterfester snäckan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback