Doin just fine..?

jag skriver men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Ryktena om vad som händer i mitt liv
sprider sig minst lika snabbt utan bloggen egentligen.

Dagen idag har varit bra trots omständigheterna i alla fall.
Stranden med pappa, lillan o lillebror.
Puben med mamma, lillan, Iza o Filip.
Nu sitter jag hemma och ska prata med Henrik.
Han jobbade igår så han kunde inte komma till sjukhuset.

(se, sålänge klarade jag mig utan bloggen) höhö
frå väll använda bloggen som lite terapi.
Det funkar för mig att skriva av sig. Sen om ni förstår eller inte
är en annan femma.


Kommentarer
Postat av: Fina

Jag är superglad att du börjat blogga igen :) kämpa på my, och ha det så roligt ikväll!

2009-08-08 @ 16:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback