it felt so right..

Nu står jag på jobb med gråten i halsen och tänker för mycket.
tänker på hur allt kunde gå så fel när det känns så rätt i hjärtat.
tänker på olyckan att det kunde gått värre men är fortfarande lite chockad.
stel i nacken och blåmärkena efter bältet smärtar. eftersom jag inte är
längre än vad jag är så när jag ska luta mig fram över disken
för att ta kundernas varor gör det så jäkla ont så jag skulle kunna börja gråta.
börjar känna av i ryggen nu när jag stått upp i 2½ timme. baara 6 kvar.


Så ska man på fest efter jobbet och hålla tårarna tillbaka.
Men det ska nog gå. Mina änglar är där.

nu får jag återgå till detta skitjobbet.

Kommentarer
Postat av: Marre

Gumman, du klarar dig igenom detta! Tänker på dig! Och bara ring om det är något! Puss!

2009-08-08 @ 11:16:01
Postat av: iza

du vet var vi finns och att du ALLTID är välkommen hit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback