Lördag

Uhh jag förstod nog inte riktigt vad jag gett mig in på
när klockan ringde kl 4 inatt. Jag hade visst sagt till Henrik att
jag skulle följa med honom i lastbilen. Jisses vad trött jag va.
Men jag sov nog mestadels av tiden i lastbilen.
Skönt!

Ikväll blir det till att träffa flickorna för att umgås och se fotbollen.
Imorgon är det match så man får väll skriva att det blir lugnt
ifall någon av coacharna skulle läsa. Haha.

Ha en skön lördag och jag får väll säga som alla andra
"Nu ska vi krossa danskjävlarna"


Jag tvångspussar på lilla Izzie. En ny guldklimp hos Marie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va fasiken my, du tvångspussar hundar, du "tvingar" barnen att busa med dig, herregud alltså, vad är du för en människa?



världens bästaste syster kanske? en va dom i alla fall! :p Filip saknar moster My ;)

Postat av: Iza

hallå det där med namnen funkar ju inte riktigt!

2009-06-07 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback