Fredagsnöje

Ganska märkligt med vissa kunder. Här är en kund som är ganska pratglad
(allmänt störig) och brukar handla ganska ofta här.
Nu på senaste har han börjat säga en sak precis innan han går
men jag har lite svårt att uppfatta vad han egentligen säger.
Jag har två olika alternativ som det låter som i mina öron.

Antingen säger han:
"Ha de gott Madde"
ELLER
"Ha de gott Mannen"


I vilket fall som helst så är bägge alternativ helt uppåt
väggarna fel i alla fall. Jag är varken Madde eller någon man?
Jag kanske är lite manlig av mig? jag vet inte?



Här är däremot en väldigt söt bild på Gumpen (på tal om Madde) och Erika.
Erika pratade jag med för en stund sen. Hon skulle dricka vin.
Jag är inte avundsjuk? Ohh nä. Häll in ett glas för mig med babe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback