Killing me softly

för mycket tankar i hjärnkontoret nu.
tänker på våran kiss kass värdelösa match idag.
Tänker på Robert och Mirella.
tänker på vad fan det kommer bli av en i framtiden.
fick en hemsk bild framför mig - My Rosén ensam med 4 katter i en liten etta.
Lagom roligt - o inte blir man mindra deppig av den bilden.
och sen tänker jag på att jag inte kommer orka sommaren med att jobba så mycket som jag gör.
Its killing me softly.

Och jag sover på tok för lite med tanke på de passen jag ska orka mig igenom.
Hydro, Dagis, Fotboll, Fest.
så såg förra veckan ut.
denna veckan blir väll inte mycket bättre kan jag ge mig fan på.
Jag skulle behöva en heldag för mig själv.
Bara ägna tid till mig själv - sluta tänka på allt o alla för en stund.
Men när ska man ha tid att ägna denna tid för sig själv?
när det enda jag gör är att jobba, sova, träna?
äta? vad är det lixom. äter så himla dåligt.
känns inte skitbra att äta "frukost" kl 16 när man jobbat natt.

Men ahh ännu fler tankar.
Dessa killar - jag blir galen.
Att det ens finns en person som kan få en att deppa ihop totalt.
Jag blir så lack att jag ruggar.
Skit ner er.

If only you would see that i´m burning
If only you would know how i´m hurting.
If only you would know me better
If only you would see me better.


Danny - If only you

Tack Fredrik för den låten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback