Sillafesten 2007

Sillafest igår.
Skandal efter skandal efter skandal.
haha jag älskar det :D
började lite halv segt - dock himla god mat.
sen va det bara till att sätta igång med snappsandet.
och ja jävlar i det vad det snappsas.
när man ska försöka hålla samma tempo som grabbarna kan det bara sluta på ett sätt.

Dans på borden som alltid. Madde blir fullast på stället som alltid.
Ramlar ner.. och i ett desperat försök att fånga henne ramlar man själv ner.
fastnar med dom jävla klackarna överallt.

Asså jag älskar sillafesterna!
Varje gång Lasse drar igång Maja-Lisa så kan det inte bli mer än en lyckad fest!
Klassiker som "Kan Linkan, Kan linkan, Kan linkan dricka sprit?"
Sen har vi den lagom porriga "ohh va ja e k-k-k-kåt idag!"
Och ja, det var tydligen några stycken som va lagom kåta.!

Exakt kl 01.00 blev vi utkastade - fastän rogge hade lovat att inte slänga ut oss förrän 06.00.
Men lika glada var vi ändå - för det betydde ju bara att det var dags att tjuvbada.
haha och som vi badade.
har nog aldrig haft så roligt på Veberöds Badet i hela mitt liv.
Linkan visade hela härligheten.. (Om man nu kan kalla det för härlighet?)
Daniel satte fyr på hans pung.
den ena är otrogen med den andre som är gift o har barn.
o den tredje vill också vara med på ett hörn.
svineri!

Ca kl 03.00 tyckte alla att det var dags för bastu på romelevallen.
Utom jag som knallade hemåt i ösregnet!
Klänningen var genomvåt för den glömde jag lägga under taket.
men lika glad ändå:)
Sen kom min goda vän Daniel på besök o sen kom Vigge o Ahldin också.
Nattamat på g:)
Marie va himla go som lagade potatismos o kyddabullar till oss.!

imorse ringde Lennart Fridh mig.
pratade in på telefonsvararen ngt i stil med :
"Hej My, Jag vet inte hur eller varför - men när jag kom hem upptäckte jag
att dina skor låg i min cykelkorg."

haha och nu är frågan?
jag hade ett par skor på mig när jag kom hem inatt.
Så hur i hela fridens namn hamnade mina andra skor i Lennart cykelkorg?
Haha.

Sjuk övernattning blev dte också.
Jag, Daniel o Vigge i min säng.
vaknade efter en timme.. ligger ihopklämd mellan 2 odjur.
varm som ett anus - iomed att jag sov i tjocktröja o mjukisbyxor.
knallade in på lillans rum o la mig där.

Idga mår man som man förtjänar.
Men skit i det!
nu ska jag iväg på nästa Gille :)
tjoho.

Glad midsommar!

Sillafesten - den ena festen är inte den andre lik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback